Toppen af danske marketingbureauer har netop modtaget udnævnelsen som Google Premier Partner. Titlen gives til de tre procent bedst performende Google-bureauer i Danmark, og det er således en eftertragtet hæder blandt danske bureauer.
Der var både jubel og stolthed at spore hos flere danske marketingbureauer onsdag aften, da Google endelig kunne løfte sløret for dette års Google Premier Partnere. Her modtog de tre procent bedste Google Ads-bureauer i Danmark den fornemme titel. Det gælder blandt andet Lazzaweb, der holder til i Aalborg.
Vi er selvfølgelig enormt stolte over, at vi har modtaget Premier Partner-titlen. Vi havde håbet på det, og vi har også gjort en stor indsats for at nå hertil. Det er en hæder, der tilfalder de allerbedste Google Ads- bureauer i Danmark, og det spiller perfekt sammen med vores strategi om at være et specialiseret Google- marketingbureau. Vi arbejder hver eneste dag utroligt hårdt for at skabe nogle stærke resultater for vores kunder på Google. Derfor er vi selvfølgelig også ekstremt glade for anerkendelsen og symbolet på det hårde arbejde, siger Patrik Lazzarotto, direktør i Lazzaweb.
Google måler blandt andet de danske bureauer på parametre som vækst i antallet af kunder, fastholdelse af kunder, produktdiversificering og årlige annonceudgifter på tværs af kunder. Det er således de tre procent af danske Google-bureauer, som samlet scorer højest på blandt andre ovenstående parametre, der tildeles Premier Partner-titlen. Og ifølge Patrik Lazzarotto fra Lazzaweb giver det bureauerne en række fordele:
Som Google-marketingbureau får vi en tættere dialog med Google, så vi altid er opdaterede med den nyeste viden og de nyeste teknologier. Det vil naturligvis også afspejle sig i den service, vi kan tilbyde, og vores kunder vil dermed være blandt de første til at kunne udnytte Googles tiltag. Samtidig opnår vi bedre og hurtigere support hos Google, så vi hurtigt vil kunne løse eventuelle udfordringer og problemer. For kunderne betyder det overordnet set, at vi står forrest i køen hos Google, og vi kan tage vores kunder med frem i køen, forklarer Patrik Lazzarotto.
De nye danske Google Premier Partner-bureauer kan pynte sig med et særligt Google-emblem frem til februar 2023, hvor der igen skal udpeges Premier-partnerskaber.
Kilde: Lazzaweb