I efteråret løftede GLS sløret for en ny brandidentitet, og nu er Danmarks bedst ratede pakkedistributør klar med en ny brandkampagne.
Den danske kampagne er en del af en større international revitalisering af GLS, som sidste år fik ny identitet. I en række korte og lidt længere film til TV, digitale og sociale medier bliver det nye omdrejningspunkt ”Er det vigtigt for dig, er det vigtigt for os” emotionelt formidlet.
”Vi er meget bevidste om, at vi ikke bare leverer pakker fra A til B. Vi leverer minder, overraskelser og ikke mindst forventningens glæde. Det er dét, vi fokuserer på i vores nye kampagne,” siger Jana Hartwich, Director IT & Commercial Services.
”Hver eneste forsendelse er vigtig for både afsender og modtager, og det er altafgørende for os at leve op til den tillid, de bogstavelig talt lægger i vores hænder. Det er et ansvar, vi gør os umage for at leve op til hver dag. Og det afspejles heldigvis også i vores ratings på Trustpilot”.
Den nye kampagne gik i luften 7. juni. Se filmen forneden og læs mere på gls-group.eu/DK/da/erdetvigtigtfor
Kilde: GLS